a hat full of sky
help, marjorie is dead.


· Ova desna s autima i boje koje si koznakako izmiksala u fotoshopu - totalni socijalizam, divno. Ma nemam ti sta pisat jebiga, mene sve tvoje slike podsjecaju na djetinjstvo... jako, jako bas.
posted by Anonymous Anonymous @ 9/2/07 02:52  

· Inace, znas kaj je problem? taj tvoj fotoblog niko ne moze nac, i onda ti je jako tesko dobit suvisle komentare... prvo, niko te ne bi mogo nac na blogspotu da i nemas one robote ili kojijetoveckurac, a drugo, imas te robote :D Zakaj ne stavljas na pticicu, tamo sad svi zivi imaju fotke i stvarno ima krasnih i mozes naic na dosta ljudi koji se kuze u to i cak ti mogu dat dobrih savjeta! alternativa ti je da ti tu nas par neznalica plus ljuzu gledamo fotke i napisemo nevezani komentar i ukratko, cini mi se nekako da bacas biserje pred svinje :D Zakaj ne napravis nesto da vise ljudi vidi kako i sta radis pobogu?? to mi nikako nejde u glavu, jer lude su fotke skroz.
posted by Anonymous Anonymous @ 9/2/07 02:56  

· jer me strah da više ljudi vidi kako i šta radim :D šta se tiče ptičice, ona mi se ne svidža baš u smislu toga šta možeš sa svojom stranicom radit. isprobavala sam proteklih dana par fotoblog servisa i odlučila sam da se ne mičem s blogspota. unatoč tome šta mu fale neke opcije koje imaju neki sajtovi (koji se i plaćaju, zato i imaju svašta :D) još uvik nudi najviše u pogledu dizajna i postanja i provela sam čitav jedan dan sređujući ovaj templejt, i ne napuštam ga sad, o ne :D a šta se tiče robota, makla sam meta tagove kojima sam se skrivala od njih (čak sam i otišla na gugl i upisala svoju adresu pa da znaju da moraju doć tu indeksirat ovi sajt :D), plus prijavit ću blog na photoblogs.org i mislim da ću počet malo postat komentare po drugim blogovima pa će onda valjda ljudi me skužit, iako nisam još sasvim sigurna da to želim :D

al onda kad me skuže ima da oduševe se totalno mojim fotkama - i skupit ću tako, aj nou it, oooogromanjsku "fan base", pa ću ih krenut žicat da mi doniraju teke para da skupin za neki pošteni fotić, buahahaha :D
posted by Anonymous Anonymous @ 9/2/07 03:16  

· Sviđa mi se ovi tvoj retro stil. Nostalgija navire ;)
posted by Anonymous Anonymous @ 9/2/07 17:30  

· Hvala, drago mi je da ti se sviđa :) Retro stil je ustvari moj pokušaj da ovo mjesto u kojem živim (Vodice) malo uljepšam. Živcira me koliko je prazno i sivo po zimi, a prenatrpano ljudima ljeti - nikad mi ne paše kako izgleda, heh. Al na slikama nekako djeluje ljepše :)
posted by Anonymous Anonymous @ 9/2/07 18:41